Top ? Games/Sequels
5 posters
MkGamers :: Игри :: Оф-лајн Игри
Страна 1 of 1
Top ? Games/Sequels
Се двоумев кај да ја бапнам темава, па нека ја тука! Темева е за вие да ги пишете кои се вашите омилени игри по редослед, значи, на 5то, на 4то, на 3то, на 2ро и на 1во. Не мора само игри, може и серијал на игри или под-игри (модификации).
Еве кај мене:
На 4то место оди серијалот Final Fantasy! Долго време е на сцената и FF7 е прогласена како најдобрата игра на светот. Сите оние кои играат R.P.G. игри а не ја знаат Final Fantasy 7, многу пропуштате.
Final Fantasy VII - Незаборавна игра!
на 3то место оди серијалот Tekken. Иако е само за конзоли, подобра тепачка симулација од Tekken нема да се појави. Штотоку излезе Tekken 6 за PlayStation 3 и играта е Растур Систем!
Што поново, то подобро!
на 2ро место оди Crash сериалот под покровителство на Naughty Dog Studios. Играва има сменето 3 студија, а најдоброто си беше првото! Најактуелната од овој серијал беше Crash Team Racing. Исто така игра за конзоли но може и без проблеми да се игра на компјутер. Ја играм од 98ма кога излезе и ден денеска растурам у брзина!
Оваа ми останува у срце!
на 1во место оди целокупната библија со игри и под-игри од Half-Life серијалот. Со 10-20 официјални изданија и над 1000 модификации, Half-Life влегува во историјата како најиграна игра до сега! OpenSource, динамична, разновидна што ја прави заразна за играње. Сите играме Кантер! Таа е под Half-Life!
Ма неам речи!
Тоа е од мене. Пишете колку сакате. Топ 3, Топ 4, Топ 5, 10 Сеедно! Толку од мене
Еве кај мене:
На 4то место оди серијалот Final Fantasy! Долго време е на сцената и FF7 е прогласена како најдобрата игра на светот. Сите оние кои играат R.P.G. игри а не ја знаат Final Fantasy 7, многу пропуштате.
Final Fantasy VII - Незаборавна игра!
на 3то место оди серијалот Tekken. Иако е само за конзоли, подобра тепачка симулација од Tekken нема да се појави. Штотоку излезе Tekken 6 за PlayStation 3 и играта е Растур Систем!
Што поново, то подобро!
на 2ро место оди Crash сериалот под покровителство на Naughty Dog Studios. Играва има сменето 3 студија, а најдоброто си беше првото! Најактуелната од овој серијал беше Crash Team Racing. Исто така игра за конзоли но може и без проблеми да се игра на компјутер. Ја играм од 98ма кога излезе и ден денеска растурам у брзина!
Оваа ми останува у срце!
на 1во место оди целокупната библија со игри и под-игри од Half-Life серијалот. Со 10-20 официјални изданија и над 1000 модификации, Half-Life влегува во историјата како најиграна игра до сега! OpenSource, динамична, разновидна што ја прави заразна за играње. Сите играме Кантер! Таа е под Half-Life!
Ма неам речи!
Тоа е од мене. Пишете колку сакате. Топ 3, Топ 4, Топ 5, 10 Сеедно! Толку од мене
Последната промена е направена од на Нед Дек 23, 2007 11:10 pm. Мислењето е променето 1 пати
Velko- Број на мислења : 61
Age : 34
Локација : City 17 Ruins
Registration date : 2007-10-13
Re: Top ? Games/Sequels
-Resident Evil serijalot
-Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia i Armageddon's Blade
heroes e igra sto sum ja igral i uste sto ce ja igram
-Call of Duty serijalot
-StarCraft
-Half-Life serijalot
-i normalno HITMAN serijalot
i da ne ja zaboravam igrata sto mi kupi nov pc conquer online
-Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia i Armageddon's Blade
heroes e igra sto sum ja igral i uste sto ce ja igram
-Call of Duty serijalot
-StarCraft
-Half-Life serijalot
-i normalno HITMAN serijalot
i da ne ja zaboravam igrata sto mi kupi nov pc conquer online
hitman- Број на мислења : 12
Age : 34
Локација : prilep
Registration date : 2007-12-20
Re: Top ? Games/Sequels
epa vaka:
Heroes of Might and Magic III ( so se ekspanzii )
CRASH BANDICOOT serijalot
Duke Nukem ( starite, novata ja cekam 10 godini haha )
Mortal Kombat
Command and Conquer
MARIO ( verzijata na nintendo 64 e najjaka )
Heroes of Might and Magic III ( so se ekspanzii )
CRASH BANDICOOT serijalot
Duke Nukem ( starite, novata ja cekam 10 godini haha )
Mortal Kombat
Command and Conquer
MARIO ( verzijata na nintendo 64 e najjaka )
bandicoot- Број на мислења : 68
Age : 37
Локација : tetovo
Registration date : 2007-08-24
Re: Top ? Games/Sequels
Tooooooooo, така треба!bandicoot напиша:CRASH BANDICOOT serijalot
Ми нема рамен у Crash Team Racing Иначе
Velko- Број на мислења : 61
Age : 34
Локација : City 17 Ruins
Registration date : 2007-10-13
Re: Top ? Games/Sequels
Ne si igral so mene, zatoa taka mislish haha
Ne sum ja igral igrata nekolku godini ama ako planirash da igrame da pocnem da se vratim u forma
btw accountot na forumov go napraev po crash bandicoot
Ne sum ja igral igrata nekolku godini ama ako planirash da igrame da pocnem da se vratim u forma
btw accountot na forumov go napraev po crash bandicoot
bandicoot- Број на мислења : 68
Age : 37
Локација : tetovo
Registration date : 2007-08-24
Re: Top ? Games/Sequels
5. Tony Hawk's Pro Skater. У тоа сум најбољи у цел свет, без сумња. 300 000 000 ако собори некој, нека ми се јави. ДА ТРИСТА МИЛИОНИ
4. Duke Nukem - Најбољи тип, најјака акција.
3. Monkey Island - комедија авантура. Ептен стара, датира од ’91. Межу нај нај авантуре што сум ги играл.
2. Elder Scrolls - Нај нај отворен серијал на РПГ што сум играл. Моровинд...Обливион....хехе, обливион имам регистрирано на еден сејв на 500 саата гејмплеј. 38 левел. На крај немаше што да праем, и ловев животни и крадев по куќе
1. Diablo, а и еве нека го дели местото со Heroes of Might & Magic серијалот. Неам зборои. Диабло 1 сум ја прошол 5-6 пута, диабло 2 100 пута и уште не ми е досадна. Ама ќејфот ми се напрае кј ја пројдов на Нормал, најтмер и хел. Не излагав од дома недела и нешто, над 500 саата. ЦРКНАВ дур ги убив Ancient Ones у Акт V.
Хероес II ја играв дур бев забавиште(исто и диабло кец, забраев да напоменем), и ептеен добро сум прошол со таја игра.Прво ЦД ми беше, и тоа оригинал. Хероес три сум ја играл ептееен многу, од трето ОДД мислим дека бев, па нааму.
Додуше ово све беа серијали...не можем да зборим за „поединци“, жал ми паѓа за такви сирачиња.
4. Duke Nukem - Најбољи тип, најјака акција.
3. Monkey Island - комедија авантура. Ептен стара, датира од ’91. Межу нај нај авантуре што сум ги играл.
2. Elder Scrolls - Нај нај отворен серијал на РПГ што сум играл. Моровинд...Обливион....хехе, обливион имам регистрирано на еден сејв на 500 саата гејмплеј. 38 левел. На крај немаше што да праем, и ловев животни и крадев по куќе
1. Diablo, а и еве нека го дели местото со Heroes of Might & Magic серијалот. Неам зборои. Диабло 1 сум ја прошол 5-6 пута, диабло 2 100 пута и уште не ми е досадна. Ама ќејфот ми се напрае кј ја пројдов на Нормал, најтмер и хел. Не излагав од дома недела и нешто, над 500 саата. ЦРКНАВ дур ги убив Ancient Ones у Акт V.
Хероес II ја играв дур бев забавиште(исто и диабло кец, забраев да напоменем), и ептеен добро сум прошол со таја игра.Прво ЦД ми беше, и тоа оригинал. Хероес три сум ја играл ептееен многу, од трето ОДД мислим дека бев, па нааму.
Додуше ово све беа серијали...не можем да зборим за „поединци“, жал ми паѓа за такви сирачиња.
Re: Top ? Games/Sequels
Еве да не биде срамота, да пишем нешто и ја! Мислим дека убоо се изјасни брат ми со првата игра што ја наведе, т.е. играта што ја стае на прво место! Diablo и ниедна друга! Колку пута сум ја прошол играва, и првата и втората и чекамо треќа
MkGamers :: Игри :: Оф-лајн Игри
Страна 1 of 1
Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот
|
|